Obsah školenia: Psychológia trhu a reklamy
Základný prístup ku spotrebiteľovi
Ukážeme si, že zákazník nie je len ekonomická jednotka „ekon“, ale živá bytosť, so svojimi túžbami, potrebami a nedokonalosťami. Vysvetlíme si hlavné perspektívy prístupu k nemu: racionálnu, zážitkovú a situačnú – založenú na vplyvoch na správanie. Popíšeme si výmenu ako hybnú silu obchodu, spoločne pouvažujeme nad rozdielmi medzi tangibilnými a netangibilnými produktmi.
Základné kognitívne procesy
Popíšeme pocity a vnemy ako základ mentálneho života, zamyslíme sa nad podprahovou reklamou, vnímaním rozdielov, adaptáciou či vplyvom motivácie na vnímanie. Ubezpečíme sa o tom, že súčasná ekonomika je z veľkej časti ekonomikou pozornosti. Povieme si o tom, aké náročné je dostať sa ako značka či poskytovateľ produktov alebo služieb do ľudskej pamäti, demonštrujeme si základné prvky s ktorými sa dá pri snahách ovplyvniť ju pracovať. Preberieme učenie sa ako proces a zákaznícke vedomosti.
Zákazník sa rozhoduje
Presvedčíme sa, že aj ak sa jedná o dôležité rozhodnutia, na strane zákazníka to nie nutne prebieha logickým a racionálnym zhodnocovaním alternatív. Preberieme rôzne typy situácií nákupu produktu alebo služby, spôsoby vyhľadávania a zhodnocovania informácií, aj narábanie s rizikom na strane zákazníka. Popíšeme si vybrané heuristiky, ktoré sú v procese rozhodovania často využívané. Všimneme si aj ponákupné správanie zákazníka a jeho vplyv na celkovú spokojnosť.
Zložité konštrukty – emócie, inteligencia, motivácia, postoje, hodnoty, osobnosť
Oboznámime sa so základným chápaním týchto termínov v rámci psychológie zákazníka a možnosťou práce s nimi. Povieme si o meraní a ovplyvňovaní postojov, moderných spôsoboch merania emócií, súvislostiach medzi osobnosťou človeka a jeho/jej prístupom k úverom aj iných preferenciách v nákupnom správaní.
Tréningové metódy:
Interaktívny tréning s aktívnym zapojením účastníkov, kde sa informačná zložka prekrýva s použitím prípadových štúdií a iných zážitkových metód. Interaktívne techniky sú doplnené o teoretické vstupy, videoukážky a ilustrácie. To všetko v akceptujúcom prostredí, podporujúcom učenie sa na základe vlastnej skúsenosti.
Komu je určený
všetkým záujemcom o danú problematiku
Harmonogram školenia: Psychológia trhu a reklamy
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Lektor školenia: Psychológia trhu a reklamy
rerinfo:150x150top,1 -->
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.