Seminár

Psychológia trhu a reklamy

PhDr. Martin Jakubek PhD.

Cieľom školenia je oboznámiť účastníkov s psychologickými princípmi súvisiacimi s ľudskými poznávacími procesmi, emóciami, postojmi, hodnotami, osobnosťou, atď. a možnosťami ich využitia v marketingu, podpore predaja a v riadení vzťahov so zákazníkmi.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Výhody seminára

Obsah školenia: Psychológia trhu a reklamy

Základný prístup ku spotrebiteľovi

Ukážeme si, že zákazník nie je len ekonomická jednotka „ekon“, ale živá bytosť, so svojimi túžbami, potrebami a nedokonalosťami. Vysvetlíme si hlavné perspektívy prístupu k nemu: racionálnu, zážitkovú a situačnú – založenú na vplyvoch na správanie. Popíšeme si výmenu ako hybnú silu obchodu, spoločne pouvažujeme nad rozdielmi medzi tangibilnými a netangibilnými produktmi.

Základné kognitívne procesy

Popíšeme pocity a vnemy ako základ mentálneho života, zamyslíme sa nad podprahovou reklamou, vnímaním rozdielov, adaptáciou či vplyvom motivácie na vnímanie. Ubezpečíme sa o tom, že súčasná ekonomika je z veľkej časti ekonomikou pozornosti. Povieme si o tom, aké náročné je dostať sa ako značka či poskytovateľ produktov alebo služieb do ľudskej pamäti, demonštrujeme si základné prvky s ktorými sa dá pri snahách ovplyvniť ju pracovať. Preberieme učenie sa ako proces a zákaznícke vedomosti.

Zákazník sa rozhoduje

Presvedčíme sa, že aj ak sa jedná o dôležité rozhodnutia, na strane zákazníka to nie nutne prebieha logickým a racionálnym zhodnocovaním alternatív. Preberieme rôzne typy situácií nákupu produktu alebo služby, spôsoby vyhľadávania a zhodnocovania informácií, aj narábanie s rizikom na strane zákazníka. Popíšeme si vybrané heuristiky, ktoré sú v procese rozhodovania často využívané. Všimneme si aj ponákupné správanie zákazníka a jeho vplyv na celkovú spokojnosť.

Zložité konštrukty – emócie, inteligencia, motivácia, postoje, hodnoty, osobnosť 

Oboznámime sa so základným chápaním týchto termínov v rámci psychológie zákazníka a možnosťou práce s nimi. Povieme si o meraní a ovplyvňovaní postojov, moderných spôsoboch merania emócií, súvislostiach medzi osobnosťou človeka a jeho/jej prístupom k úverom aj iných preferenciách v nákupnom správaní.

Tréningové metódy:

Interaktívny tréning s aktívnym zapojením účastníkov, kde sa informačná zložka prekrýva s použitím prípadových štúdií a iných zážitkových metód.  Interaktívne techniky sú doplnené o teoretické vstupy, videoukážky a ilustrácie. To všetko v  akceptujúcom prostredí, podporujúcom učenie sa na základe vlastnej skúsenosti.

Komu je určený

všetkým záujemcom o danú problematiku

Harmonogram školenia: Psychológia trhu a reklamy

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Lektor školenia: Psychológia trhu a reklamy

rerinfo:150x150top,1 -->

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.