Seminár

Psychológia trhu a reklamy

PhDr. Martin Jakubek PhD.

Cieľom školenia je oboznámiť účastníkov s psychologickými princípmi súvisiacimi s ľudskými poznávacími procesmi, emóciami, postojmi, hodnotami, osobnosťou, atď. a možnosťami ich využitia v marketingu, podpore predaja a v riadení vzťahov so zákazníkmi.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Psychológia trhu a reklamy

Základný prístup ku spotrebiteľovi

Ukážeme si, že zákazník nie je len ekonomická jednotka „ekon“, ale živá bytosť, so svojimi túžbami, potrebami a nedokonalosťami. Vysvetlíme si hlavné perspektívy prístupu k nemu: racionálnu, zážitkovú a situačnú – založenú na vplyvoch na správanie. Popíšeme si výmenu ako hybnú silu obchodu, spoločne pouvažujeme nad rozdielmi medzi tangibilnými a netangibilnými produktmi.

Základné kognitívne procesy

Popíšeme pocity a vnemy ako základ mentálneho života, zamyslíme sa nad podprahovou reklamou, vnímaním rozdielov, adaptáciou či vplyvom motivácie na vnímanie. Ubezpečíme sa o tom, že súčasná ekonomika je z veľkej časti ekonomikou pozornosti. Povieme si o tom, aké náročné je dostať sa ako značka či poskytovateľ produktov alebo služieb do ľudskej pamäti, demonštrujeme si základné prvky s ktorými sa dá pri snahách ovplyvniť ju pracovať. Preberieme učenie sa ako proces a zákaznícke vedomosti.

Zákazník sa rozhoduje

Presvedčíme sa, že aj ak sa jedná o dôležité rozhodnutia, na strane zákazníka to nie nutne prebieha logickým a racionálnym zhodnocovaním alternatív. Preberieme rôzne typy situácií nákupu produktu alebo služby, spôsoby vyhľadávania a zhodnocovania informácií, aj narábanie s rizikom na strane zákazníka. Popíšeme si vybrané heuristiky, ktoré sú v procese rozhodovania často využívané. Všimneme si aj ponákupné správanie zákazníka a jeho vplyv na celkovú spokojnosť.

Zložité konštrukty – emócie, inteligencia, motivácia, postoje, hodnoty, osobnosť 

Oboznámime sa so základným chápaním týchto termínov v rámci psychológie zákazníka a možnosťou práce s nimi. Povieme si o meraní a ovplyvňovaní postojov, moderných spôsoboch merania emócií, súvislostiach medzi osobnosťou človeka a jeho/jej prístupom k úverom aj iných preferenciách v nákupnom správaní.

Tréningové metódy:

Interaktívny tréning s aktívnym zapojením účastníkov, kde sa informačná zložka prekrýva s použitím prípadových štúdií a iných zážitkových metód.  Interaktívne techniky sú doplnené o teoretické vstupy, videoukážky a ilustrácie. To všetko v  akceptujúcom prostredí, podporujúcom učenie sa na základe vlastnej skúsenosti.

Komu je určený

všetkým záujemcom o danú problematiku

Harmonogram školenia: Psychológia trhu a reklamy

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Osvedčenie o absolvovaní

Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Psychológia trhu a reklamy

PhDr. Martin Jakubek PhD.

Je absolventom štúdia psychológie na FFUK Bratislava v r. 1986, v rovnakom roku mu bol udelený PhDr. Od r. 1987 pedagogicky a výskumne pôsobí na Katedre psychológie FFUK Bratislava, v poslednom období v pozícii odborného asistenta.  V roku 2008 získal titul PhD. Jeho pedagogická činnosť je rôznorodá, vyučuje predmety ako z okruhu základných…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.