Seminár

Zákon o ochrane spotrebiteľa z pohľadu maloobchodu a predajní

JUDr. Juraj Kotrusz

Školenie venované zmenám v Zákone o ochrane spotrebiteľa, pričom sa zameriame na maloobchod a predajne. Zaručujeme individuálny prístup.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Zákon o ochrane spotrebiteľa z pohľadu maloobchodu a predajní

Spotrebiteľské vzťahy v maloobchode

  • právna zodpovednosti za vady v slovenskom práve
  • vzťah Občianskeho a Obchodného zákonníka pri zodpovednosti za vady
  • vzťah medzi zodpovednosťou za vady a zodpovednosťou za škodu
  • všeobecné predpoklady zodpovednosti za vady

 Pojem vada

  • dielo a pojem zhotovená vec na zákazku
  • druhy vád podľa právnej úpravy Občianskeho a Obchodného zákonníka
  • všeobecné a vymienené vlastnosti veci
  • záruka za akosť

 Nároky zo zodpovednosti za vady

  • podstatné a nepodstatné porušenie zmluvy
  • nároky zo zodpovednosti za vady
  • osobitosti reklamačného procesu v prípade spotrebiteľov
  • premlčacie doby jednotlivých nárokov a ich plynutie

Komu je určený

všetkým záujemcom o danú problematiku

Harmonogram školenia: Zákon o ochrane spotrebiteľa z pohľadu maloobchodu a predajní

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 11:30 - prednáška
11:30 - 12:30 - obed
12:30 - 14:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Osvedčenie o absolvovaní

Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Zákon o ochrane spotrebiteľa z pohľadu maloobchodu a predajní

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.