Obsah školenia: Verejné obstarávanie v roku 2025
Školenie vedie lektorka, ktorá má dlhoročnú prax vo verejnom obstarávaní. Kompetentne vysvetlí celý postup verejného obstarávania aj na príkladoch. Odpovie na vaše otázky a povie o skúsenostiach s uplatňovaním zákona v praxi.
- Smernice vo VO, príprava novely zákona o VO.
- Nové výnimky z postupov VO, definícia in-house zadávania zákaziek.
- Finančné limity, predpokladaná hodnota zákazky, predbežné trhové konzultácie.
- Centrálne VO, spoločné VO, cezhraničné VO.
- Zmena zmluvy a odstúpenie od zmluvy, evidencia referencií.
- Elektronická komunikácia.
- Nové postupy vo VO, rozdelenie na časti, zmiešané zákazky.
- Podmienky účasti a posúdenie ich splnenia, konflikt záujmov, JED.
- Opis predmetu zákazky, súťažné podklady, kritériá na vyhodnotenie ponúk, zábezpeka.
- Elektronický katalóg, dynamické nákupné systémy.
- Predkladanie a otváranie ponúk, vyhodnotenie ponúk.
- Uzavretie zmluvy, súčinnosť, register partnerov verejného sektora.
- Nové úpravy v jednotlivých postupoch VO (verejná/užšia súťaž, RKsZ, RKsZ, súťažný dialóg).
- Zadávanie podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou, elektronické trhovisko.
- Zverejňovacie povinnosti verejného obstarávateľa.
- Zoznamy vedené ÚVO – nové úpravy.
- Revízne postupy.
- Sankcie a prechodné ustanovenia.
Komu je určený
Záujemci a uchádzači o verejné obstarávanie, osoby pripravujúce žiadosti o účasť, ponuky, návrhy; osoby zostavujúce žiadosti o nápravu a námietky pre záujemcov, uchádzačov či účastníkov.
Referencie
"Seminár bol veľmi zaujímavý, obohacujúci so spätnou väzbou."
"Lektorka je veľmi erudovaná v danej oblasti. So seminárom som veľmi spokojný."
Harmonogram školenia: Verejné obstarávanie v roku 2025
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Verejné obstarávanie v roku 2025
Mgr. Martina Galabová
Špecialistka s dlhoročnou praxou vo verejnom obstarávaní, pôsobí na sekcii verejného obstarávania Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, kde vedie procesy zadávania zákaziek. Pracovala tiež na odbore verejného obstarávania Ministerstva vnútra SR, na Ministerstve financií SR a v súkromných spoločnostiach ako konzultantka pre verejné…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.