Obsah školenia: Úvod do e-mailovej komunikácie v MS Outlook
Úvod do Microsoft Outlook
- Úvod do Microsoft Outlook
- Čo je MS Outlook
- MS Outlook ako súčasť balíka MS Office
- Úloha MS Outlook vo firemnej komunikácii
- Základné princípy e-mailovej komunikácie
- Ako funguje e-mailová komunikácia
- Aký je rozdiel medzi komunikačným protokolom POP3, IMAP, SMTP
- Zoznámenie sa s prostredím MS Outlook
- Panel rýchly prístup a pás kariet s nástrojmi
- Prostredie na prácu s poštou
- Prostredie na prácu s kalendárom
- Prostredie na prácu s kontaktmi
- Prostredie na prácu s úlohami a poznámkami
Elektronická pošta
- Nastavenie pracovného prostredia v module Pošta
- Tabla priečinkov a obľúbené položky
- Tabla na čítanie
- Panel s úlohami, ľuďmi a kalendárom
- Vytvárame novú e-mail správu
- Ako vytvoriť novú e-mail správu
- Význam položiek Komu, Kópia, Skrytá kópia, Predmet
- Práca s prílohami – ako pripojiť prílohu k e-mail správe (rôzne typy súborov)
- Odoslanie pošty – čo vplýva na doručenie (nedoručenie), časté chybové správy
- Rozšírené možnosti formátovania obsahu e-mail správ – formátovaný vs. neformátovaný text
- Špeciálne funkcie: Opätovné doručenie, Potvrdenie o doručení, Potvrdenie o prečítaní, Odvolanie správy
- Práca s doručenou poštou
- Identifikácia doručenej pošty
- Odpovedať a preposlať e-mail správu
- Práca s prílohami – otváranie a ukladania
- Zoraďovanie a zoskupovanie e-mail správ
- Vyhľadávanie v e-mail správach
- Vyhľadávanie súvisiacich e-mail správ v rámci jednej konverzácie
- Organizácia pošty
- Správa vlastných priečinkov
- Triedenie správ – označovanie, premiestňovanie, vymazávanie
- Kategórie a ich využitie pri organizovaní pošty
- Vytvorenie jednoduchého pravidla
- Vytváranie a vkladanie podpisov do e-mail správ
Komu je určený
všetkým záujemcom
Harmonogram školenia: Úvod do e-mailovej komunikácie v MS Outlook
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Úvod do e-mailovej komunikácie v MS Outlook
Andrej Ľupták
Andrej je absolventom gymnázia Jana Papánka v Bratislave. Univerzitné vzdelanie dosiahol v odbore Telekomunikácie na Fakulte elektrotechniky a informatiky. Ako IT špecialista pôsobil v spoločnostiach Sevitech, a. s., SEPS, a. s., či Tirex, s. r. o. Od roku 2014 sa venuje výhradne lektorskej a vzdelávacej činnosti.
Ako lektor vedie odborné IT kurzy…
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.