Obsah školenia: Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón
- V čom je zásadný rozdiel medzi telefonovaním kedysi a dnes
- Čo je prvotným cieľom kontaktného telefonátu
- Ako sa pred telefonovaním vnútorne nastaviť
- Čo sa deje v hlave zákazníka, keď mu voláte
- Aká má byť štruktúra kontaktného telefonátu
- Ako sformulovať účinnú „návnadu“ (čím zaujať)
- Ako reagovať na odmietnutia (Nemáme záujem, Už máme dodávateľa, Pošlite mi ponuku mailom atď.)
- Aké sú ďalšie – náhradné ciele telefonátu (plán B a C)
- Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam počas telefonátu
- Ako sa prebojovať cez asistentku
- Čo je to stratégia „trójskeho koňa“
- Ako si zorganizovať telefonovanie, aby generovalo dostatok stretnutí
- Ako vyhodnocovať a zlepšovať úspešnosť telefonovania
Komu je určený
Cieľovou skupinou sú predajcovia a obchodní zástupcovia, ktorí aktívne vyhľadávajú a kontaktujú potenciálnych zákazníkov cez telefón; školenie je vhodné pre začiatočníkov aj pre pokročilých.
Harmonogram školenia: Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 12:00 prednáška
12:00 – 13:00 obed
13:00 – 13:50 prednáška
13:50 – 14:00 prestáva
14:00 – 16:00 prednáška a diskusia
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón
Martin Mišík
Konzultant a školiteľ predaja s viac ako 20-ročnou praxou v obchode. Študuje moderné trendy v predaji a aplikuje ich do každodennej praxe. Vyškolil už viac ako 12.000 predajcov a dodnes vedie 10-členný obchodný tím vo firme, ktorá sa počas jeho pôsobenia stala a už niekoľko rokov si udržiava pozíciu lídra vo svojom segmente.
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.