Obsah školenia: Právne aspekty reklamy liekov, dietetických potravín a zdravotníckych pomôcok
- Reklama a východiská jej právnej úpravy
- Komu je školenie určené: Čo je to reklama liekov?
- Ako je upravená reklama dietetických potravín a zdravotníckych pomôcok?
- Subjektívny znak reklamy a jeho odraz v rozhodnutiach SDEÚ a ŠÚKL
- Výluky z reklamy liekov (názov lieku, internetový výdaj liekov, disease awareness, cenníky, vyžiadaná korešpondencia atď)
- Ako by mal vyzerať postup identifikácie, či moja činnosť je/nie reklamou liekov
- Rozdelenie reklamy podľa adresáta (odborná verejnosť vs. široká verejnosť)
- akázaná reklama na verejnosť – optika zákona o reklame a optika zákona o vysielaní a retransmisii
- Základné podmienky zákonnej reklamy liekov s diferenciáciou rozhlas/televízia a iné médiá a aplikačná prax ŠÚKL, Rady pre mediálne služby a súdov,
- Základné požiadavky reklamy liekov podľa adresáta – verejnosť vs. odborníci
- Osobitosti reklamy na odborníkov – zákaz darov, lekárske návštevy, účasť na odborných podujatiach, vzorky liekov a kontext tejto regulácie na zákon o liekoch (napr. zákaz poskytovania zliav v naturáliách)
- Porovnávacia reklama liekov – kto si trúfne?..
- Známe osobnosti a zdravotnícki pracovníci v reklame na lieky – je to možné?
- Reklama na off label použitie lieku v prípade vydania povolenia na terapeutické použitie lieku
- Klinické skúšanie v optike regulácie zákona o reklame
- Osobitosti pri reklame výživových doplnkov s dôrazom na otázky výživových a zdravotných tvrdení
- Osobitnosti reklamy zdravotníckych pomôcok
Komu je určený
Seminár je určený širšej odbornej verejnosti, najmä advokátom, právnikom zamestnaným na právnych oddeleniach farmaceutických spoločností, pracovníkom marketingových oddelení farmaceutických spoločností a vydavateľstiev, zamestnancom správnych orgánov (predovšetkým ŠÚKL, Rada pre mediálne služby), eventovým a kongresovým agentúram spolupracujúcich s farmaceutickým priemyslom, pracovníkom právnych a marketingových oddelení veľkodistribučných spoločností, lekárňam, ale aj lekárom pracujúcich s materiálmi, ktoré sa považujú za reklamu liekov
Harmonogram školenia: Právne aspekty reklamy liekov, dietetických potravín a zdravotníckych pomôcok
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 12:00 prednáška
12:00 – 13:00 obed
13:00 – 13:50 prednáška
13:50 – 14:00 prestáva
14:00 – 16:00 prednáška a diskusia
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Právne aspekty reklamy liekov, dietetických potravín a zdravotníckych pomôcok
JUDr. Ivan Humeník, PhD.
Vykonáva od roku 2008 advokátsku prax na pozícii partnera v advokátskej kancelárii h&h PARTNERS a súčasne sa podieľa aj na činnosti Komory pre medicínske právo – MEDIUS. Okrem advokátskej praxe zameranej na poradenstvo poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, lekárňam a subjektom farmaceutického priemyslu sa venuje aj prednáškovej činnosti v…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.