Seminár

Pravidlá obstarávania projektov z Plánu obnovy a odolnosti SR

Školenie venované pravidlám a postupom obstarávania projektu z plánu obnovy. Školenie bude prínosné verejným obstarávateľom, prijímateľom a záujemcom o čerpanie projektov z plánu obnovy a odolnosti SR.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Pravidlá obstarávania projektov z Plánu obnovy a odolnosti SR

Úvod do problematiky obstarávania projektov z Plánu obnovy a odolnosti SR

Prezentácia Príručky k procesu verejného obstarávania pre projekty financované z Plánu obnovy a odolnosti SR

Postupy zadávania zákaziek nespadajúcich pod ZVO:

  • Obsah dokumentácie
  • Kontrola
  • Konflikt záujmov
  • Pravidlá pre zadávanie zákaziek z výnimky podľa § 1 ods. 2 až 14 ZVO
  • Pravidlá pre zadávanie zákaziek do 10 000 eur

Prieskum trhu:

  • Výzva na predkladanie ponúk a jej vyhodnotenie
  • Internetový prieskum
  • Pravidlá pre zadávanie zákaziek tzv. „malého rozsahu“
  • Obsah dokumentácie
  • Pravidlá pre zadávanie zákaziek s nízkou hodnotou cez vlastný prieskum

Pravidlá pre zákazky s nízkou hodnotou zadávané na základe zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk:

  • Obsah dokumentácie
  • Lehoty na predkladanie ponúk
  • Konflikt záujmov
  • Kolúzia
  • Proces kontroly verejného obstarávania

Podlimitné a nadlimitné zákazky:

  • Lehoty na predkladanie ponúk
  • Obsah dokumentácie
  • Konflikt záujmov
  • Dodatky

Zoznam rizikových indikátorov možného porušenia hospodárskej súťaže:

  • Pre aké druhy zákaziek je potrebné ich skúmať
  • Čo má obsahovať dokumentácia o skúmaní rizikových indikátorov
  • Skúmanie kolúzneho správania vo verejnom obstarávaní

Komu je určený

  • Verejní obstarávatelia
  • Prijímatelia projektov z Plánu obnovy a odolnosti SR
  • Záujemcovia o čerpanie projektov z Plánu obnovy a odolnosti SR

Harmonogram školenia: Pravidlá obstarávania projektov z Plánu obnovy a odolnosti SR

08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 13:00 prednáška

*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Pravidlá obstarávania projektov z Plánu obnovy a odolnosti SR

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.