Obsah školenia: Praktické workshopy verejného obstarávania: Príprava a postupy verejného obstarávania v roku 2025
Workshop: Príprava verejného obstarávania - 17.3.2025, 13.10.2025
Workshop zameraný na detailnejšie informácie v rámci témy: Príprava verejného obstarávania, vrátane praktických príkladov.
- Opis predmetu zákazky.
- Podmienky účasti.
- Kritériá na hodnotenie ponúk.
- Zmluvné/obchodné podmienky.
- Prípravné trhové konzultácie.
Workshop: Postupy vo verejnom obstarávaní (špecifiká/rozdiely/podmienky) - 24.3.2025, 21.10.2025
Workshop zameraný na detailnejšie informácie v rámci témy: Postupy vo verejnom obstarávaní, vrátane praktických príkladov.
- Výnimky zo zákona o VO.
- Verejná súťaž.
- Užšia súťaž (vrátane zriadenia DNS).
- Rokovacie konanie bez zverejnenia/so zverejnením.
- Analýza konkrétnej zákazky.
Komu je určený
Worskhop je určený pre mierne pokročilých v téme verejného obstarávania.
Harmonogram
Harmonogram:
Workshop: Príprava verejného obstarávania: 17.3.2025, 13.10.2025
Workshop: Postupy vo verejnom obstarávaní (špecifiká/rozdiely/podmienky): 24.3.2025, 21.10.2025
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Praktické workshopy verejného obstarávania: Príprava a postupy verejného obstarávania v roku 2025
Mgr. Martina Galabová
Špecialistka s dlhoročnou praxou vo verejnom obstarávaní, pôsobí na sekcii verejného obstarávania Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, kde vedie procesy zadávania zákaziek. Pracovala tiež na odbore verejného obstarávania Ministerstva vnútra SR, na Ministerstve financií SR a v súkromných spoločnostiach ako konzultantka pre verejné…
Ďalšie semináre lektoraIng. Dáša Obuch Paláková
V oblasti verejného obstarávania sa pohybuje od roku 2006. Bola súčasťou implementácie projektu Elektronického kontraktačného systému, ktorý so svojím tímom úspešne zaviedla do praxe.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
17.3. – 24.3.2025
ONLINE
Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Obuch Paláková
600 Eur
17.3. – 24.3.2025
Bratislava
Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Obuch Paláková
600 Eur
13.10. – 21.10.2025
ONLINE
Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Obuch Paláková
600 Eur
13.10. – 21.10.2025
Bratislava
Mgr. Martina Galabová, Ing. Dáša Obuch Paláková
600 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.