Obsah školenia: Používanie AI vo firmách a právne limity
Firmy dnes dôsledne dbajú výber svojich dodávateľov a stanovujú pre nich striktné povinnosti. Je paradoxom, že tým istým firmám, prostredníctvom vlastných zamestnancov, fakticky a bez zmluvy poskytujú služby producenti voľne dostupnej generatívnej AI. Podieľajú sa, či priam tvoria firmám dokumenty, zdrojové kódy, textové a audio(-)vizuálne výstupy a pod.
Do firiem fakticky už dávno vstúpili napr. voľne dostupné webové prekladače, no vplyv generatívnej AI je násobne väčší. Nepochybne môže ísť o dobrého pomocníka, no chybný výstup, či porušenie autorských práv môže mať na firmu priamy dopad.
Zákazy nie sú riešením, a to ani vo vzťahu ku generatívnej AI. Riešením je poznanie tohto potenciálneho pomocníka a vedomosť o jeho (právnych) limitoch.
Zodpovedanie niekoľkých základných otázok dokáže významne prispieť k rozhodnutiu, či používať generatívnu AI vo firme a ak áno, tak za akých podmienok.
Zamestnávatelia a zamestnanci by na úvod mali poznať odpovede na nasledovné otázky:
- Čo generatívna AI je a aké sú základné princípy jej fungovania? Pôjde o používanie text-to-text (esej), text-to-code, text-to-art alebo iné? Je potrebné vedieť, že je to len systém, v skutočnosti nám nerozumie, nehľadá za nás riešenia, napriek presvedčivému pôsobeniu výsledku sa môže mýliť (a aj sa mýli), musí sa kontrolovať a užívateľ nesmie stratiť ostražitosť;
- Komu patria a kto je zodpovedný za Vstupy, Výstupy a celkový Obsah?
- Ako je to s dátami a dajú sa chrániť? Firmy majú podpísané NDA, no zamestnanci bežne vkladajú mnoho dát do zadaní, z ktorej sa generatívna AI následne učí a aktívne ich používa. Citlivé dáta tak ľahko môžu uniknúť.
- Ako je to s porušením autorských práv a s plagiátorstvom?
- Môžeme výstup generatívnej AI prezentovať za svoj vlastný?
- Má producent generatívnej AI titul požadovať odškodnenie od užívateľa, ak je producent žalovaný treťou osobou?
Komu je určený
všetkým záujemcom o problematiku
Harmonogram školenia: Používanie AI vo firmách a právne limity
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Používanie AI vo firmách a právne limity
JUDr. Ivan Biacovský
Počas svojej praxe pôsobil ako koncipient JUDr. Ernesta Valka, PhD. a ďalej ako asociovaný advokát v renomovaných advokátskych kanceláriách MST PARTNERS s.r.o. a Lansky, Ganzger & Partner Rechtsanwälte, spol. s r.o., slovenská pobočka rakúskej advokátskej kancelárie.
Ivan dlhodobo poskytuje komplexné právne poradenstvo pre producentov a predajcov…
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.