Obsah školenia: Podnikové kombinácie a ich formy v zmysle postupov účtovania a zákona o dani z príjmov
- Rozhodný deň a precenenie majetku a záväzkov pri zlúčení, splynutí a rozdelení
- Čo všetko je potrebné zabezpečiť pri závierke u zanikajúcej spoločnosti
- Správne zaúčtovanie položiek otváracej súvahy v nástupníckej spoločnosti
- Kedy účtovať o goodwille
- Uplatňovanie reálnych hodnôt pre daňové účely a úprava základu dane u zanikajúcej spoločnosti
- Postup použitia reálnych hodnôt u nástupníckej spoločnosti
- Použitie reálnych hodnôt pri cezhraničnej fúzii
- Použitie pôvodných hodnôt
- Zdanenie výplaty oceňovacích rozdielov
- Porovnanie uplatňovania reálnych a pôvodných hodnôt pre daňové účely pri vybraných položkách, ako sú oceňovacie rozdiely, Majetok, Rezervy, Opravné položky, Goodwill, Záväzky po splatnosti a daňové straty
- Vklad podniku a predaj podniku
- Oznamovacie a vykazovacie povinnosti pri podnikových kombináciách
Komu je určený
riaditeľom, konateľom, manažérom, finančným riaditeľom
Harmonogram školenia: Podnikové kombinácie a ich formy v zmysle postupov účtovania a zákona o dani z príjmov
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 13:00 prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Podnikové kombinácie a ich formy v zmysle postupov účtovania a zákona o dani z príjmov
Miroslava Kvočáková
Miroslava Kvočáková je manažérkou účtovného oddelenia v TPA Slovakia, ktorá patrí medzi popredné spoločnosti v oblasti daňového poradenstva, auditu, účtovných služieb, mzdového účtovníctva a podnikového poradenstva. Je členkou Slovenskej komory daňových poradcov.
Ďalšie semináre lektoraBohuslav Kočtúch
Bohuslav Kočtúch je manažérom účtovného oddelenia v TPA Slovakia už od roku 2014. Je členom Slovenskej komory daňových poradcov. Špecializuje na oblasti: výroba, obchod, nehnuteľnosti a služby.
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.