Obsah školenia: Podlimitné zákazky od 15.1.2025
Viac ako 3 hodiny o všetkých aspektoch zadávania podlimitných zákaziek. Podlimitné zákazky sa netýkajú len nevestníkových zákaziek , ale napr aj stavebných zákaziek do 5,5 mil Eur.
Od 15.1.2025 je účinná ďalšia novela zákona o verejnom , pričom však ani táto novela nerieši vzťah právnej úpravy podlimitných zákaziek a 2 časti zákona o verejnom obstarávaní. Skutočnosť, že táto situácia je nejasná dosvedčuje aj fakt, že 3. januára vydal Úrad pre verejné obstarávanie všeobecné metodické usmernenie k zadávaniu podlimitných zákaziek . Stále je možné vylúčiť pri podlimitných zákazkách či už úplne alebo čiastočne vylúčiť 2. časť zákona o verejnom obstarávaní.
Po novom treba výzvu na predkladanie ponúk pri podlimitných zákazkách čítať nielen čo v nej je napísané, ale najmä čo výzva neobsahuje, v prípade že 2. časť zákona o verejnom obstarávaní je vylúčená. Pre predstavu 2. časť zákona upravuje podmienky účasti, kritériá na vyhodnotenie ponúk, ale napr. aj dôvody vylúčenia. Všetky tieto inštitúty môžu byť pri podlimitných zákazkách modifikované. Viete ako? A hlavne prečo a niektoré inštitúty 2. časti zákona o verejnom obstarávaní pri podlimitných zákazkách vypúšťajú?
- Ako má vyzerať výzva na predkladanie ponúk pri podlimitných zákazkách, ako ju čítať ako uchádzač?
- Úprava podmienok účasti pri podlimitných zákazkách – vylúčenie 3 osôb, iné podmienky účasti ako tie ktoré sú v § 34 ZVO, obmedzenie subdodávateľov
- Dôvody vylúčenia – príklady dôvodov iných ako tie ktoré sú v zákone, napr. negatívne referencie
- Uchádzači z 3 . krajín – nová úprava par 10 ods. 4, dohoda o vládnom obstarávaní
- Rozdiel medzi eurofondovými podlimitnými zákazkami a zákazkami financovanými z vlastných zdrojov
Komu je určený
všetkým záujemcom o danú problematiku
Harmonogram školenia: Podlimitné zákazky od 15.1.2025
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 13:00 prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Podlimitné zákazky od 15.1.2025
JUDr. Juraj Tkáč PhD.
Juraj Tkáč je spoluzodpovedný za oblasť verejného obstarávania. Je spoluautorom publikácií Zákon o verejnom obstarávaní – komentár, Zákon o verejnom obstarávaní – veľký komentár, spoluautorom publikácií Judikatúra Súdneho dvora EÚ vo veciach verejného obstarávania a Judikatúra vo veciach ochrany osobných údajov, autorom monografie Aplikácia FIDIC…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.