Obsah školenia: Optimalizácia nákupných, plánovacích a logistických procesov
Tento seminár vás naučí poznať a vnímať:
- Optimalizáciu ako dennú rutinu a požiadavku modernej doby.
- Mať prehľad o moderných trendoch Supply Chain Managementu.
- Že základ úspechu je komunikácia s podriadenými.
- Mať dobrý a kvalifikovaný personál je prvý nevyhnutný predpoklad k zmene.
- Mať správne a kvalitné dáta je nutnou, nie postačujúcou podmienkou na ideálny chod oddelenia Supply Chain.
Tento seminár vás naučí poznať:
- Ako vytvoriť vizualizačnú a komunikačnú tabuľu – Office Floor Management – s jasnou víziou, stratégiou a komunikačnou pyramídou.
- Tvorbu KPI pre Supply Chain, 30 najčastejších KPI pre nákup, plánovanie a logistiku.
- Ako fungujú štandardné procesy v Supply Chain – od opisu pracovného miesta k motivácii.
- Že úspora nie je jediným kritériom fungujúceho oddelenia nákupu.
- Že nulová logistická reklamácia neznamená nutne excelentnú logistiku.
- Že plánovanie v neobmedzených kapacitách nemusí byť vždy ideálnym modelom.
- Pochopíte moderné systémy SCM 4.0, ako sú kapacitné plánovacie systémy, systémy riadiace dokonalé sklady, nakládkové okná, komunikácia cez EDI a ďalšie.
- Ako správne udržiavať a spravovať informačné systémy Supply Chain a kmeňové dáta vnútri.
Komu je určený
Seminár je určený všetkým, ktorí majú záujem sa vzdelávať, kariérne rásť a prinášať do spoločnosti nové nápady, impulzy, inovácie a pridané hodnoty. Kurz je určený pre manažérov, vedúcich pracovníkov, majstrov a všetkých, ktorí tvoria a/alebo preberajú zodpovednosť za tvorbu optimalizácie v procesoch nákupu, logistiky a plánovania.
Harmonogram školenia: Optimalizácia nákupných, plánovacích a logistických procesov
08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 12:00 prednáška
12:00 – 13:00 obed
13:00 – 13:50 prednáška
13:50 – 14:00 prestáva
14:00 – 16:00 prednáška a diskusia
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Optimalizácia nákupných, plánovacích a logistických procesov
Ing. Aleš Mandák ALog.
Od roku 2010 zastáva pozíciu Supply Chain riaditeľa v spoločnosti Meopta - optika, s.r.o. v Přerově, ktorá sa radí k svetovým výrobcom optiky špecializujúca sa na návrh, vývoj, konštrukciu, výrobu a montáž optických, optomechanických a optoelektronických systémov. Je absolventom Mendelovej univerzity v Brne. Manažérske vedomosti a zručnosti v…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.