Certifikovaný seminár

Manažérska akadémia

Z kolegu šéf - buďte dokonale pripravený na prevzatie manažérskej pozície

Ján Dubnička

Rozvojový program vedený skúseným lektorom, určený na podporu a rozvoj zručností manažérov na štartovacej čiare.

Cieľom manažérskej akadémie je

  • Pomôcť začínajúcim manažérom v začiatkoch práce, pomôcť eliminovať riziká na štarte
  • Získať ucelenú predstavu o úlohe manažérov
  • Osvojiť si postupy a techniky manažérskej práce na praktických príkladoch
  • Vybudovať správne manažérske postoje

Celý program je postavený ako kombinácia teórie a praktických cvičení/aktivít v pomere 30 ku 70%.

Obsah školenia: Manažérska akadémia

6 modulový manažérsky rozvojový program, určený na podporu a rozvoj zručností manažérov/lídrov na štartovacej čiare, čiže nových manažérov. Cieľovou skupinou sú manažéri, ktorí sa do svojej pozície prepracovali z kolegov alebo  zo špecialistov. Aktuálne stoja pred viacerými dilemami - kto som, aká je moja rola manažéra, ako mam viest ľudí, keď doteraz sme boli kolegovia, kde sú hranice medzi kolegialitou a manažovaním? Kedy som v ktorej roly?

Manažérska akadémia predstavuje systém tréningov, workshopov, diagnostiky a ďalších aktivít, ktoré prinášajú pozitívne zmeny v kvalite leadershipu, motivácie, zvýšení efektivity práce a výsledkov firmy ako celku. Je to dlhodobý komplexný program, ktorý prehlbuje praktické zručnosti a buduje vhodné postoje začínajúcich manažérov. 

Obsahová náplň Manažérskej akadémie:

1.    MODUL: Sebapoznanie - cez osobnostnú typológiu GPOP - 11.3.2025, 9.9.2025

  • Osobnostná typológia (GPOP).
  • Poznanie svojich silných stránok/bariér/rozvojových príležitostí.
  • Ako rozpoznať jednotlivé typy a pracovať s nimi.
  • Poznanie vlastných motivátorov a hodnôt.
  • Rola manažéra – špecialista vs. manažér.

2.    MODUL: Efektívna manažérska komunikácia - 8.4.2025, 7.10.2025

  • Psychológia komunikácie
  • Správanie v náročných situáciách
  • Náročné rozhovory
  • Asertívna komunikácia
  • Komunikácia na základe typológie
  • Bariéry efektívnej komunikácie
  • Efektívne vedenie porád

3.    MODUL: Vedenie a motivácia ľudí + Vedenie tímu - 16.5.2025, 4.11.2025

  • Rozdiel medzi riadením a vedením
  • Situačné vedenie ľudí
  • Skill / Will matica
  • Motivácia – SCARF model
  • Delegovanie – Delegačný poker
  • Rozhodovanie
  • Fázy prežívania zmeny a komunikácia v jednotlivých fázach 

4.    MODUL: Psychologické bezpečie a spätná väzba - 10.6.2025, 2.12.2025

  • Psychologické bezpečie vs. Psychologické nebezpečie
  • Aspekty ovplyvňujúce úroveň psychologického bezpečia a práca s nimi
  • Ako vytvárať a podporovať psychologické bezpečie
  • Prijatie / Diverzita myslenia / Inovácie
  • Oceňujúca spätná väzba
  • Kritická „konštruktívna“ spätná väzba
  • Vytváranie kultúry spätnej väzby (prijímanie, dávanie a pýtanie si)
  • Parametre a štruktúra spätnej väzby
  • Focus v spätnej väzbe
  • Model FEELING

5. MODUL: Koučovacie zručnosti v roly manažéra - 8.7.2025, 20.1.2026

  • Rozdiel medzi koučovaním a mentorovaním
  • Aktívne počúvanie
  • Tvorba silných otázok
  • Ako viesť prehlbujúce rozhovory
  • Využívanie koučovacích zručností v rámci 1 on 1 rozhovorov
  • Koučovacie nástroje a techniky

6.    MODUL: Wellbeing, Emočná inteligencia, Reziliencia, Growth mindset, Energy manažment - 5.8.2025, 17.2.2026

  • Emočná inteligencia
  • Growth Mindset – moje nastavenie mysle
  • Manažovanie stresu
  • Budovanie osobnej odolnosti (reziliencia)
  • Energy manažment – 4 energy
  • Priority manažment • Emočná mapa

 

Cely program je postavený ako kombinácia teórie a praktických cvičení/aktivít v pomere 30 ku 70%.

Z každého modulu si účastníci odnesú konkrétne úlohy, na ktorých budú pracovať medzi modulmi. Na nasledujúcom module, budeme reflektovať, ako sa im v tom darilo, čo fungovalo a čo naopak nie, aha momenty a uvedomenia.

Komu je určený

Začínajúcich manažérov všetkých odborov a úrovní, manažérov s krátkodobou praxou vo vedení ľudí, team leadrov, majstrov, vedúcich skupín, pracovníkov pripravujúcich sa na prevzatie manažérskej pozície.

Harmonogram

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Osvedčenie o absolvovaní

Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Manažérska akadémia

Ján Dubnička

Je komunikačný stratég, medzinárodne certifikovaný brain based coach a zakladateľ vzdelávacej spoločnosti SATISFACTORY. Venuje sa komunikačnej inteligencii a vedomej komunikácii, rozvoju lídrov a tímov. 

Ďalšie semináre lektora

Termíny a miesto konania

11.3. – 5.8.2025

ONLINE

Ján Dubnička

11.3. – 5.8.2025

Bratislava

Ján Dubnička

9.9. – 17.2.2026

ONLINE

Ján Dubnička

9.9. – 17.2.2026

Bratislava

Ján Dubnička

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.

Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.