Obsah školenia: Manažérska akadémia
6 modulový manažérsky rozvojový program, určený na podporu a rozvoj zručností manažérov/lídrov na štartovacej čiare, čiže nových manažérov. Cieľovou skupinou sú manažéri, ktorí sa do svojej pozície prepracovali z kolegov alebo zo špecialistov. Aktuálne stoja pred viacerými dilemami - kto som, aká je moja rola manažéra, ako mam viest ľudí, keď doteraz sme boli kolegovia, kde sú hranice medzi kolegialitou a manažovaním? Kedy som v ktorej roly?
Manažérska akadémia predstavuje systém tréningov, workshopov, diagnostiky a ďalších aktivít, ktoré prinášajú pozitívne zmeny v kvalite leadershipu, motivácie, zvýšení efektivity práce a výsledkov firmy ako celku. Je to dlhodobý komplexný program, ktorý prehlbuje praktické zručnosti a buduje vhodné postoje začínajúcich manažérov.
Obsahová náplň Manažérskej akadémie:
1. MODUL: Sebapoznanie - cez osobnostnú typológiu GPOP - 11.3.2025, 9.9.2025
- Osobnostná typológia (GPOP).
- Poznanie svojich silných stránok/bariér/rozvojových príležitostí.
- Ako rozpoznať jednotlivé typy a pracovať s nimi.
- Poznanie vlastných motivátorov a hodnôt.
- Rola manažéra – špecialista vs. manažér.
2. MODUL: Efektívna manažérska komunikácia - 8.4.2025, 7.10.2025
- Psychológia komunikácie
- Správanie v náročných situáciách
- Náročné rozhovory
- Asertívna komunikácia
- Komunikácia na základe typológie
- Bariéry efektívnej komunikácie
- Efektívne vedenie porád
3. MODUL: Vedenie a motivácia ľudí + Vedenie tímu - 16.5.2025, 4.11.2025
- Rozdiel medzi riadením a vedením
- Situačné vedenie ľudí
- Skill / Will matica
- Motivácia – SCARF model
- Delegovanie – Delegačný poker
- Rozhodovanie
- Fázy prežívania zmeny a komunikácia v jednotlivých fázach
4. MODUL: Psychologické bezpečie a spätná väzba - 10.6.2025, 2.12.2025
- Psychologické bezpečie vs. Psychologické nebezpečie
- Aspekty ovplyvňujúce úroveň psychologického bezpečia a práca s nimi
- Ako vytvárať a podporovať psychologické bezpečie
- Prijatie / Diverzita myslenia / Inovácie
- Oceňujúca spätná väzba
- Kritická „konštruktívna“ spätná väzba
- Vytváranie kultúry spätnej väzby (prijímanie, dávanie a pýtanie si)
- Parametre a štruktúra spätnej väzby
- Focus v spätnej väzbe
- Model FEELING
5. MODUL: Koučovacie zručnosti v roly manažéra - 8.7.2025, 20.1.2026
- Rozdiel medzi koučovaním a mentorovaním
- Aktívne počúvanie
- Tvorba silných otázok
- Ako viesť prehlbujúce rozhovory
- Využívanie koučovacích zručností v rámci 1 on 1 rozhovorov
- Koučovacie nástroje a techniky
6. MODUL: Wellbeing, Emočná inteligencia, Reziliencia, Growth mindset, Energy manažment - 5.8.2025, 17.2.2026
- Emočná inteligencia
- Growth Mindset – moje nastavenie mysle
- Manažovanie stresu
- Budovanie osobnej odolnosti (reziliencia)
- Energy manažment – 4 energy
- Priority manažment • Emočná mapa
Cely program je postavený ako kombinácia teórie a praktických cvičení/aktivít v pomere 30 ku 70%.
Z každého modulu si účastníci odnesú konkrétne úlohy, na ktorých budú pracovať medzi modulmi. Na nasledujúcom module, budeme reflektovať, ako sa im v tom darilo, čo fungovalo a čo naopak nie, aha momenty a uvedomenia.
Komu je určený
Začínajúcich manažérov všetkých odborov a úrovní, manažérov s krátkodobou praxou vo vedení ľudí, team leadrov, majstrov, vedúcich skupín, pracovníkov pripravujúcich sa na prevzatie manažérskej pozície.
Harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Manažérska akadémia
Ján Dubnička
Je komunikačný stratég, medzinárodne certifikovaný brain based coach a zakladateľ vzdelávacej spoločnosti SATISFACTORY. Venuje sa komunikačnej inteligencii a vedomej komunikácii, rozvoju lídrov a tímov.
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
11.3. – 5.8.2025
ONLINE
Ján Dubnička
1900 Eur
11.3. – 5.8.2025
Bratislava
Ján Dubnička
1900 Eur
9.9. – 17.2.2026
ONLINE
Ján Dubnička
1900 Eur
9.9. – 17.2.2026
Bratislava
Ján Dubnička
1900 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.