Harmonogram
1. DEŇ - 13.5.2024 - FIREMNÁ KULTÚRA| BENEFITY| HR DÁTA| AKTUÁLNE HR TÉMY
-
08:30 – 09:30
Registrácia prezenčných účastníkov s občerstvením
-
09:00 – 09:30
Otvorenie virtuálnej miestnosti pre online účastníkov - otestovania pripojenia
-
09:30 – 09:40
Otvorenie konferencie moderátorom - začiatok 1. dňa konferencie
-
09:40 – 11:40
-
09:40 – 10:00
Daniel Bradáč, GENERATIONS
Kľúčové témy a dáta v Employer brandingu v roku 2025
-
10:00 – 10:20
Zuzana Čmelíková, Forvis Mazars
Etický leadership
-
10:20 – 10:40
Jakub-Marek Štěpán, Institut firemní kultury
Firemná kultúra vo výkonovo orientovaných firmách
-
10:40 – 11:00
Martina Georgievová, DEVELOR
Prípadová štúdia – implementácia diverzity a inklúzie v spoločnosti Metsä Tissue
-
11:00 – 11:20
Margaret Starka, BE-DNA, Tomáš Kakula, TSU , Pavel Nikodém, Euroactive
Autentická cesta tvorby firemnej kultúry - ako budovať firmu založenú na dôvere a spolupráci
-
11:20 – 11:40
-
11:40 – 13:10
Prestávka, OBED
-
13:10 – 13:55
-
13:10 – 13:25
Fero Baník, Banik a syn
Čo robiť preto, aby benefit fungoval?
-
13:25 – 13:40
Michal Vyšinský, Patrícia Kollár, 2 muse
Benefity v roku 2025 – výsledky prieskumu najžiadanejších benefitov
-
13:40 – 13:55
-
13:55 – 15:05
-
13:55 – 14:10
Michal Vyšinský, Patrícia Kollár, 2 muse
Aké dáta merať vo firmách pre HR
-
14:10 – 14:30
Ivana Brutenič, SUNDAYFLIES
LinkedIn sa radikálne mení: dáta, algoritmus, trendy
-
14:30 – 14:45
Matej Horňák, SLSP
Vývoj na trhu práce
-
14:45 – 15:05
-
15:05 – 15:35
Prestávka s občerstvením
-
15:35 – 17:05
-
15:35 – 15:50
Miroslava Rychtárechová, Tesco
Transparentnosti pri riešení rodových rozdielov/Rovnosť v odmeňovaní/alebo/Share jobs
-
15:50 – 16:10
Gabriela Čičmancová
QUIET QUITTING
-
16:10 – 16:30
Martina Kotvan Belišová
Reskilling a upskilling - aká je úloha HR?
-
16:30 – 16:45
Michal Hoško, Colliers
Návrat do kancelárií
-
16:45 – 17:05
-
17:05
Ukončenie 1. dňa konferencie HERO
-
17:05 - 18:05
CHILL ZÓNA
-
18:30 - 20:00
Večera
-
20:00
2. DEŇ - 14.5.2024 - RECRUITING A ADAPTAČNÝ PROCES| PSYCHOLÓGIA V HR| PRÁVO A LEGISLATÍVA
-
08:30 – 09:00
Registrácia prezenčných účastníkov s občerstvením
-
08:45 – 09:00
Otvorenie virtuálnej miestnosti pre online účastníkov - otestovanie pripojenia
-
09:00 – 09:05
Otvorenie 2. dňa konferencie moderátorom - začiatok 2. dňa konferencie HERO
-
09:05 – 10:50
-
09:05 – 09:25
Petr Skondrojanis, COCUMA
Generácia Z vám neodpustí, keď o firme budete klamať
-
09:25 – 09:40
Jana Sliacka, CVmango
Náborové videá so zamestnancami: Ako zaujať autentickosťou
-
09:40 – 10:00
Juraj Lovas, Neohunter
Praktické využitie AI v recruitingu
-
10:00 – 10:15
Slavko Fulek, RECRU
Automatizácia v HR procesoch – čo je nové v roku 2025
-
10:15 – 10:30
Veronika Bošková, Marklab
Automatizácia v HR procesoch – čo je nové v roku 2025
-
10:30 – 10:50
-
10:50 – 11:20
Prestávka s občerstvením
-
11:20 – 12:20
-
11:20 – 11:40
Martin Jakubek, MAYAKO
Ako naložiť s toxickými osobnosťami na pracovisku? Aké sú skutočné dôvody a dôsledky skrytého napätia v tímoch?
-
11:40 – 12:10
Aleš Bednařík, HAPPYTARIAN
Zmysluplnosť v práci a ako ju posilňovať
-
12:10 – 12:20
-
12:20 – 13:40
-
12:20 – 12:40
Lucia Sabová Danková
Prijímanie zamestnancov zo zahraničia v roku 2025
-
12:40 – 13:00
Zdeňka Dvoranová
Novinky v zákonníku práce – vybrané témy
-
13:00 – 13:20
Vladimír Hrivnák, NORTHON
HR v ére ESG: Zodpovedné riadenie ako konkurenčná výhoda
-
13:20 – 13:35
-
13:35
TOMBOLA a Ukončenie konferencie HERO 2025
-
13:40
OBED
Komu je určený
Konferencia je určená najmä pre vedúcich pracovníkov, HR lídrov, riaditeľov, majiteľov firiem, personalistov, manažérov ľudských zdrojov a všetkým záujemcom o uvedenú problematiku.
Miesto konania
PREZENČNE: hotel Bellevue****, Vysoké Tatry
Termíny a miesto konania
13.5. – 14.5.2025
ONLINE
550 Eur
440 Eur
13.5. – 14.5.2025
Vysoké Tatry
700 Eur
560 Eur
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.