Obsah školenia: Finančné riadenie firmy - 9 modulový komplexný kurz
1. modul: Analýza účtovných výkazov I: Výkaz ziskov a strát - Výnosy, náklady a tvorba zisku - 12.2.2025, 25.9.2025
- Zdravá a úspešná firma? (Príklad z praxe)
- Financie v podnikaní
- Výkaz ziskov a strát: máme primerané náklady a zisk?
- Tvorba hodnoty a rentabilita
- Optimalizácia vo Výkaze ziskov a strát
2. modul: Analýza účtovných výkazov II: Súvaha - Majetok, záväzky a vlastné imanie - 13.2.2025, 26.9.2025
- Súvaha – statický obraz majetku, záväzku a vlastného imania
- Súvaha – koncept lean assets
- Hodnota podniku zo súvahy vs. reálna hodnota
- Príklady z praxe
3. modul: Cash Flow - Prehľad o finančných tokoch - 19.3.2025, 16.10.2025
- Vymedzenie cash flow, súvisiace pojmy
- Využitie priamej a nepriamej metódy Cash flow
- Kríza cash flow, súvisiace riziká
- Rýchle vs. systémové opatrenia na sanovanie Cash flow
- Prognóza a plánovanie cash flow
- Príklady z praxe
4. modul: Vzťahy medzi výkazmi Súvaha, VZS a CF – Ako odhaliť nezrovnalosti a riziká? - 20.3.2025, 17.10.2025
- Vplyv VZS na Súvahu a CF
- Vplyv Súvahy na VZS a CF
- Vplyv CF na VZS a Súvahu
- Príklady z praxe
5. modul: Plánovanie finančných výkazov – Ako chytro predvídať a plánovať budúcnosť? - 14.4.2025, 12.11.2025
- Aký plán potrebujeme?
- Ktoré výkazy zahrnieme do plánovania?
- Metodika plánovania Výkazu ziskov a strát
- Plánovanie Súvahy
- Plán Cash flow
- Príklady z praxe
6. modul: Finančný kontroling – Buďme úspešná a zdravá firma! - 15.4.2025, 13.11.2025
- Koncepcia finančného kontrolingu
- Kontroling tvorby hodnoty a zisku
- Kontroling rizika
- Kontroling majetku a záväzkov
- Kontroling Cash flow
7. modul: Nákladový kontroling – Ako sa posunúť od účtovania nákladov k ich riadeniu? - 28.5.2025, 27.11.2025
- Ako merať primeranosť nákladov?
- Ako členiť náklady v kontrolingu?
- Ktoré náklady prinášajú zisk?
- 10 metód na riadenie nákladov a monitorovanie ich primeranosti
- Príklady reportov
8. modul: Základy kalkulácií v cenotvorbe – Hlavné kalkulačné metódy a ich využitie pri cenotvorbe - 29.5.2025, 15.12.2025
- Aké sú správne ciele kalkulácií a aké cenotvorby?
- Ako rozumne vypočítať náklady na výrobok alebo službu?
- Ktorú kalkulačnú metódu je kedy vhodné použiť?
- Je vhodné zakalkulovať do ceny všetky firemné náklady?
- Ako merať náklady na zákazníkov a ako zisk?
- Ako ovplyvní výška ceny dosiahnutý zisk?
- Kedy a ako poskytovať zľavy?
- Aké ciele a výkonnostné ukazovatele stanoviť našim predajcom, aby priniesli maximálny prospech?
9. modul: Obchodný a ziskový kontroling – Zisk sa tvorí v predaji, dostaňme ho pod kontrolu! - 11.6.2025, 16.12.2025
- Metodika kontrolingu tvorby hodnoty
- Využitie kalkulácií v analýze tvorby hodnoty
- Manažérska výsledovka
- Obchodný kontroling
- Príklady z praxe
Komu je určený
Všetkým, ktorý sa chcú zorientovať a zdokonaliť v problematike finančného riadenia
Harmonogram
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate osvedčenie o vašej účasti na certifikovanom školení, ktoré vám môže pomôcť v napredovaní vo vašej kariére.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Finančné riadenie firmy - 9 modulový komplexný kurz
Dr. Milan Veščičík
Riaditeľ poradenskej spoločnosti GRADIENT 5 Milan Veščičík je skúsený odborník so skvelými prezentačnými zručnosťami a dlhoročnou praxou nielen vo vedení seminárov, ale najmä v oblasti finančných a podnikových analýz, tvorby podnikateľských plánov, stratégií, implementácii kontrolingových a kalkulačných systémov, podnikových analýz a optimalizácií.…
Ďalšie semináre lektoraTermíny a miesto konania
12.2. – 11.6.2025
Bratislava
Dr. Milan Veščičík
1700 Eur
12.2. – 11.6.2025
ONLINE
Dr. Milan Veščičík
1700 Eur
25.9. – 16.12.2025
Bratislava
Dr. Milan Veščičík
1700 Eur
25.9. – 16.12.2025
ONLINE
Dr. Milan Veščičík
1700 Eur
Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na 0910 343 747 alebo e-mailom na zuzana.cmorejova@dashofer.sk.
Organizačné pokyny a faktúru vám pošleme pred termínom konania. Ceny sú uvedené bez DPH. S obchodnými podmienkami sa môžete oboznámiť tu.