Obsah školenia: E-shop v roku 2024 - Všeobecné obchodné podmienky, GDPR, reklamácie, prípadové štúdie
Cieľom školenia je pripraviť prevádzkovateľov e-shopov, webov, portálov a online trhov na nové pravidlá predaja vo vzťahu k spotrebiteľom, ktoré sú účinné od 01.07.2024, aktualizovať povinnú dokumentáciu (všeobecné obchodné podmienky, reklamačný poriadok, formuláre a pod.), popísať nový proces uvádzania zliav pre zákazníkov, reklamačný proces a rozobrať najčastejšie otázky a problémy pri online predaji.
Sústreďujeme sa a cielime na praktickú stránku, proces online predaja s praktickými príkladmi, ktorý je najčastejšie kontrolovaný štátnymi orgánmi ako Slovenská obchodná inšpekcia a sú predmetom častých súdnych sporov so spotrebiteľmi. Účastníci obdržia aktualizované vzory vo WORD forme, ktoré môžu v praxi ihneď uplatňovať.
Bola prijatá nová spotrebiteľská regulácia, ktorá výrazným spôsobom zmení proces online predaja a to už od 01.07.2024. Od vtedy musia prevádzkovatelia e-shopov, webov, portálov a online trhov vykonať nielen zmeny textov v právnych dokumentoch, ktoré majú zverejnené, ale podľa nových pravidiel realizovať proces predaja, uplatňovanie zliav, vykonávanie reklamačného procesu a pod. Kontrolný štátny orgán môže okrem pokuty predbežným opatrením podľa § 33 nového zákona zakázať prevádzkovateľovi predaj.
Medzi novými pravidlami sú napr. nové informačné povinnosti predávajúcich vo vzťahu k zákazníkom, nové lehoty na odstúpenie od zmluvy (v niektorých prípadoch až 30 dní), nový proces uvádzania zliav, ak bude predávajúci ponúkať zľavy, nový reklamačný proces ako napr. vytknutie vady v 2 mesačnej lehote, pravidlá pri recenziách, ktoré sú zverejnené atď. atď. Nová právna úprava zavádza aj nový druh zmluvy v online prostredí a to Zmluva s digitálnym plnením, ktorá rozlišuje digitálne služby a obsah.
Obsah školenia
- Nové informačné povinnosti predávajúceho - aké nové informácie musia byť zverejnené
- Odstúpenie od zmluvy – kedy môže zákazník odstúpiť od zmluvy, aká je lehota na odstúpenie od zmluvy a pod.
- Aké sú náležitosti nových obchodných podmienok – čo všetko musia obsahovať
- Dodacie podmienky, platobné podmienky a pod.
- Nový reklamačný proces – aké sú pravidlá a lehoty
- Nový Reklamačný poriadok - čo všetko musí obsahovať
- Zakázané nekalé obchodné praktiky
- Nová regulácia online trhov
- Nový proces uvádzania zliav pre zákazníkov
- Zmluva s digitálnym plnením – digitálne služby a obsah – ako sa to dotkne predávajúcich?
- Právna úprava spotrebiteľských recenzií
- Praktické príklady s časovou osou od objednávky zákazníka, doručenia tovaru, reklamačného procesu, odstúpenia od zmluvy a práv a povinností pri platnom a neplatnom odstúpení od zmluvy
- Aktualizované vzory (všeobecné obchodné podmienky, reklamačný poriadok, formuláre)
Aktualizované vzory, ktoré poskytneme účastníkom:
- Všeobecné obchodné podmienky
- Reklamačný poriadok
- Formulár na odstúpenie od zmluvy
- Reklamačný formulár
Komu je určený
Seminár je určený pre každého, kto predáva alebo plánuje predávať tovar alebo služby prostredníctvom internetu
Harmonogram školenia: E-shop v roku 2024 - Všeobecné obchodné podmienky, GDPR, reklamácie, prípadové štúdie
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: E-shop v roku 2024 - Všeobecné obchodné podmienky, GDPR, reklamácie, prípadové štúdie
JUDr. Jozef Lukajka PhD.
JUDr. Jozef Lukajka PhD. je riadiacim advokátom Advokátskej kancelárii LUKAJKA & PARTNERS s. r. o. s viac ako 15 ročnou právnou praxou. Venuje sa uplatňovaniu nárokov a zastupovaniu klientov v súdnych konaniach, konaniach s inšpektorátmi práce, so Slovenskou obchodnou inšpekciou a ďalšími štátnymi inštitúciami. Pred výkonom advokátskej činnosti…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.