Seminár

Automatizácia procesu riadenia zásob

Ing. Andrej Čatajský

Riadenie zásob je jeden z najdôležitejších procesov v obchodných a distribučných firmách. Vo vysokej miere rozhoduje o tom, či firma bude úspešná a zdravo prosperujúca, alebo nie.
Napriek tomu je riadenie zásob v mnohých prípadoch na okraji pozornosti firiem. Nežiaduce javy vo firme sa často začínajú riešiť až keď to bolí z pohľadu cash-flow, stagnujúcich predajov, alebo čistého zisku.
Práve kombinácia know-how a automatizácie riadenia zásob a procesov zaručí, že dostanete vaše zásoby pod kontrolu, uľahčíte vašim ľuďom od rutinnej práce a výrazne zlepšíte finančný stav vašej firmy!

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Automatizácia procesu riadenia zásob

Čo sa v obchodných a distribučných firmách rieši na dennej báze?

  • Ako zabezpečiť, aby sme mali správny tovar, v správnom množstve, na správnom mieste a včas.
  • Ako riadiť tisícky produktov, či desiatky skladov na dennej báze a pri tom nemať výpadky ani nadzásoby.
  • Koľko, čoho, kedy a kde objednať.
  • Ako zautomatizovať celý proces riadenia a dopĺňanie zásob a uľahčiť ľudí od rutinnej práce.
  • Ako zabezpečiť, aby boli na skladoch či obchodoch neustále vybalansované zásoby
  • Neustála zmena priorít, aby sa eliminovali výpadky tovar, nadzásoby a zlepšil cash-flow


Čo sa na seminári naučíte:
 
Chyba nie je v tom, ako riadite zásoby, ale v tom, že pravdepodobne nemáte k dispozícii celý KONCEPT,ako efektívne riadiť zásoby a možno len nepoznáte odpoveď na základnú otázku: Kúpiť viac, alebo menej zásob?
 
Tento workshop vám ponúkne odpovede. Pozrieme sa až do detailu - až k základnému problému. Odhalíme vám:
 

  • Koncept a metódy (TOC), vďaka ktorým budete mať neustále dennodenne vybalansované zásoby.
  • Aké procesy je potrebné nastaviť (čo treba prestať robiť a čo treba začať robiť).
  • Nástroje ako zautomatizovať proces riadenia zásob.
  • Nástroje, vďaka ktorým dosiahnete okamžité zlepšenie a tiež nástroj vďaka, ktorému budete dlhodobo rásť.
  • Na záver vám aj ukážeme profesionálny softvér pre riadenie zásob STOCK-M, ktorý na princípoch TOC funguje a plne automatizuje riadenie a doplňovanie zásob.

Komu je určený

či už ste vlastníkom podniku, výkonný manažér, alebo manažér obchodu, distribúcie, alebo potrebujete efektívne riadiť svoje zásoby. Ak je téma riadenia zásob a automatizácie oblasťou, kde vidíte priestor na zlepšenie, tento workshop je pre vás ako stvorený.

Harmonogram školenia: Automatizácia procesu riadenia zásob

08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Automatizácia procesu riadenia zásob

Ing. Andrej Čatajský

Moja cesta odvetvím logistiky a distribúcie sa začala pred 16 rokmi v Prahe. Dostal som možnosť otvoriť a viesť logistickú firmu DER KURIER ČR. Po niekoľkých rokoch som sa stal spoluzakladateľom internetového obchodu NuSpring, ktorá predáva eko-kozmetiku a drogériu cez internet.

Asi pred 7 rokmi ma oslovil jeden kamarát, ktorý má požiadal, či mu…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.