Obsah školenia: Automatizácia procesu riadenia zásob
Čo sa v obchodných a distribučných firmách rieši na dennej báze?
- Ako zabezpečiť, aby sme mali správny tovar, v správnom množstve, na správnom mieste a včas.
- Ako riadiť tisícky produktov, či desiatky skladov na dennej báze a pri tom nemať výpadky ani nadzásoby.
- Koľko, čoho, kedy a kde objednať.
- Ako zautomatizovať celý proces riadenia a dopĺňanie zásob a uľahčiť ľudí od rutinnej práce.
- Ako zabezpečiť, aby boli na skladoch či obchodoch neustále vybalansované zásoby
- Neustála zmena priorít, aby sa eliminovali výpadky tovar, nadzásoby a zlepšil cash-flow
Čo sa na seminári naučíte:
Chyba nie je v tom, ako riadite zásoby, ale v tom, že pravdepodobne nemáte k dispozícii celý KONCEPT,ako efektívne riadiť zásoby a možno len nepoznáte odpoveď na základnú otázku: Kúpiť viac, alebo menej zásob?
Tento workshop vám ponúkne odpovede. Pozrieme sa až do detailu - až k základnému problému. Odhalíme vám:
- Koncept a metódy (TOC), vďaka ktorým budete mať neustále dennodenne vybalansované zásoby.
- Aké procesy je potrebné nastaviť (čo treba prestať robiť a čo treba začať robiť).
- Nástroje ako zautomatizovať proces riadenia zásob.
- Nástroje, vďaka ktorým dosiahnete okamžité zlepšenie a tiež nástroj vďaka, ktorému budete dlhodobo rásť.
- Na záver vám aj ukážeme profesionálny softvér pre riadenie zásob STOCK-M, ktorý na princípoch TOC funguje a plne automatizuje riadenie a doplňovanie zásob.
Komu je určený
či už ste vlastníkom podniku, výkonný manažér, alebo manažér obchodu, distribúcie, alebo potrebujete efektívne riadiť svoje zásoby. Ak je téma riadenia zásob a automatizácie oblasťou, kde vidíte priestor na zlepšenie, tento workshop je pre vás ako stvorený.
Harmonogram školenia: Automatizácia procesu riadenia zásob
08:30 - 09:00 - registrácia
09:00 - 10:30 - prednáška
10:30 - 10:45 - prestávka
10:45 - 12:00 - prednáška
12:00 - 13:00 - obed
13:00 - 15:00 - prednáška, diskusia
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: Automatizácia procesu riadenia zásob
Ing. Andrej Čatajský
Moja cesta odvetvím logistiky a distribúcie sa začala pred 16 rokmi v Prahe. Dostal som možnosť otvoriť a viesť logistickú firmu DER KURIER ČR. Po niekoľkých rokoch som sa stal spoluzakladateľom internetového obchodu NuSpring, ktorá predáva eko-kozmetiku a drogériu cez internet.
Asi pred 7 rokmi ma oslovil jeden kamarát, ktorý má požiadal, či mu…
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.