Seminár

Ako si zabezpečiť dodávateľské a odberateľské riziká

Ing. Kvetoslava Dobrotková

Cieľom seminára je, aby účastníci získali poznatky o spôsoboch minimalizácie rizík v obchodných vzťahoch a vedeli zvoliť vhodný platobný a zabezpečovací nástroj vo vzťahu s obchodným partnerem. Súčasťou seminára sú praktické príklady.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Ako si zabezpečiť dodávateľské a odberateľské riziká

 Riziká v obchodných vzťahoch a spôsoby ich minimalizácie

  • riziká dodávateľa a riziká odberateľa podľa rôznych hľadísk
  • základné kontraktačné podmienky
  • dodacie podmienky INCOTERMS
  • spôsoby minimalizácie obchodných rizík
  • dokumenty používané v obchodnom a platobnom styku

Platobné a zabezpečovacie bankové nástroje

  • vysvetlenie jednotlivých nástrojov, ich priebeh, poukázať na výhody / nevýhody pre dodávateľa a odberateľa
  • na čo je potrebné si dať pozor z pohľadu dodávateľa a z pohľadu odberateľa:
    • SEPA platba, hladká platba
    • vinkulácia finančných prostriedkov
    • dokumentárne inkaso
    • dokumentárny akreditív
    • banková záruka
    • stand-by akreditív
    • zmenka a zmenkový aval 

Kedy je vhodné jednotlivé platobné a zabezpečovacie nástroje použiť

  • voľba vhodného nástroja na minimalizáciu konkrétneho rizika
  • príklady z praxe

Komu je určený

začínajúcim obchodným manažérom, pracovníkom firiem zodpovedných za styk s bankou

Harmonogram školenia: Ako si zabezpečiť dodávateľské a odberateľské riziká

08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 12:00 prednáška
12:00 – 13:00 obed
13:00 – 13:50 prednáška
13:50 – 14:00 prestáva
14:00 – 16:00 prednáška a diskusia

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Ako si zabezpečiť dodávateľské a odberateľské riziká

Ing. Kvetoslava Dobrotková

Lektorka s 20 ročnou bankovou praxou v oblasti obchodného financovania, pôsobila ako interný bankový lektor pre oblasť obchodného financovania pre pracovníkov pobočiek a úverových oddelení. V súčasnosti sa venuje konzultačnej činnosti so zameraním na optimalizáciu nákladov a nákupných procesov.

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.