Obsah školenia: EXCEL personalista
Orientácia na hárku:
- Ako si prispôsobiť panel rýchleho prístupu – ako mať často používané funkcionality vždy po ruke
- Užitočné klávesové skratky – ako rýchlejšie pracovať so zošitmi a orientovať sa po hárku
- Ako ukotviť priečky v tabuľke – 3 možnosti
Formátovanie buniek:
- Praktické úskalia použitia rôznych formátov
- Ako pracovať s číslami, ktoré sú v bunke uložené ako text
- Kedy je vhodné mať čísla v bunke uložené ako text
- Ako EXCEL ukladá dátumy a čo z toho vyplýva pre prácu s dátumami
- Podmienené formátovanie
- Ako pomocou podmieneného formátovania zvýrazniť najvyššie a najnižšie hodnoty platov vo firme
- Ako pomocou podmieneného formátovania ukázať vizuálne v bunke “Ako veľmi nám prihára pre koncom náborového procesu”
- Aké úskalia má zaokrúhľovanie cez formátovanie a ako z toho von
Zoraďovanie a filtrovanie dát:
- Ako aplikovať filter a ako s ním efektívne pracovať
- Ako filtrovať dáta v Exceli podľa jedného, alebo viacerých kritérií
- Ako používať Rozšírené filtre a zástupné znaky
- Ako zoradiť dáta v Exceli podľa jednej alebo viacerých podmienok
Kontingenčné tabuľky a grafy - základy:
- Kedy v praxi potrebujete kontingenčné tabuľky
- Čo “robí” s dátami kontingenčná tabuľka
- Ako vyrobiť svoju prvú kontingenčnú tabuľku
- Ako sa rýchlo dostať k zdrojovým dátam kontingenčnej tabuľky
- Ako pomocou kontingenčnej tabuľky porovnávať platy zamestnancov
Užitočné tipy a triky:
- Ako rozdeliť hodnoty v bunke do viacerých stĺpcov – použitie rôznych metód
- Ako z mailovej adresy “vybrať” meno a priezvisko
- Ako z mena a priezviska rýchlo vytvoriť mailové adresy zamestnancov
- Ako postupovať, keď sčítavanie čísel v EXCELi nefunguje správne
- Ako postupovať, keď “vyberáte” z EXCEL bunky číselnú hodnotu, ktorú EXCEL “nevie” sčítať
- Ako automaticky vložiť do bunky poradové číslo zamestnanca
- Ako sledovať aktuálny dátum v EXCELi
- Ako počítať aktuálny počet dní zobrazenia PR článku
- Ako importovať do EXCELu textový súbor, ktorý ponúka platforma LinkedIn na prehľad vašich kontaktov
- Ako si v EXCELi vyrobiť grafické prehľady zo stiahnutých LinkedIn kontaktov
Komu je určený
Všetkým záujemcom o daný kurz.
Harmonogram školenia: EXCEL personalista
8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 10:45 - prednáška
10:45 - 11:00 - prestávka
11:00 - 12:00 - prednáška
*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.
Výhody pre Vás
Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.
Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.
Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.
Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.
Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.
- Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
- Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
- Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
- Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
- Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
- Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.
Lektor školenia: EXCEL personalista
Mgr. Veronika Baláž
“Som lektorka MS EXCEL-u a matematiky. Pracujem hlavne s firemnými klientami, a to metódou EXCEL mentoringu. Sprevádzam zamestnancov firiem tak, aby sa postupne zlepšovali na svojich každodenných pracovných úlohách. Pripravujem aj preddefinované workshopy na rôzne EXCEL témy. Mojou motiváciou je orientácia na ľudí a možnosť prinášať vzdelávanie…
Ďalšie semináre lektora
Kvalitní lektori
Základom každého školenia je kvalitný lektor. Spolupracujeme len s tými najlepšími. Naši lektori majú dlhoročnú prax vo svojej oblasti a zároveň sa dlhodobo venujú firemnému vzdelávaniu.
Pre vás a vašich kolegov radi zabezpečíme aj školenie na mieru - inhouse.
Lektori vám poskytnú odborné informácie a zodpovedajú aj vaše konkrétne otázky. Vzdelávanie je kvalitné a plnohodnotné, či už ide o fyzické školenia alebo online vzdelávanie.
Garancia kvality
Online semináre (webináre), online konferencie aj videosemináre pripravujeme s rovnakou starostlivosťou ako fyzické.
Na príprave vzdelávacích kurzov si dávame záležať. Naším cieľom je prepojiť know-how lektorov s potrebami našich zákazníkov. Na seminári sa nemusíte o nič starať, sústredíte sa len na obsah, zvyšok zabezpečíme my.
Spokojnosť s našimi vzdelávacími kurzami priebežne vyhodnocujeme a reagujeme na všetky návrhy týkajúce sa kvality a možného vylepšenia organizácie školenia. Zákazník je u nás vždy na prvom mieste. Radi zodpovieme akúkoľvek vašu otázku týkajúcu sa firemného vzdelávania, či už vo online forme alebo firemného školenia na mieru.
Všetky semináre pripravujeme v rovnako vysokom štandarde.
Spokojní účastníci
Každý rok preškolíme tisíce účastníkov na stovkách vzdelávacích akcií. Vďaka nim získavame pravidelnú spätnú väzbu a môžeme naše kurzy neustále zlepšovať. Využívame pohodlné profesionálne konferenčné priestory, na online semináre platformy Zoom, Webex a Adobe Connect.
V cene všetkých fyzických (prezenčných) seminárov a konferencií je občerstvenie a obed. Ak máte na občerstvenie špeciálne požiadavky, napríklad z dôvodu alergie, radi vám vyjdeme v ústrety.