Seminár

Ako pristupovať k návrhu produktu

Tomáš Vatrt

Kontext a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často rovnako dôležité ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac, ako si myslíme.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Ako pristupovať k návrhu produktu

  • 7 základných psychologických princípov efektívneho presviedčania zákazníkov.
  • Čo je rozhodovací proces a rozhodovací kontext a ako ich využiť vo svoj prospech.
  • Čo odrádza zákazníka od kúpy a ako to zmeniť.
  • Ako aplikovať poznatky z psychológie spotrebiteľa do prezentácie produktu, pricingu, zákazníckej skúsenosti.
  • Ako urobiť malé zmeny v cenách, ktoré ovplyvnia preferencie zákazníkov o desiatky percent.
    Ako pridanie zjavne nevýhodného produktu do ponuky môže zdvojnásobiť vaše tržby.
  • Ako popis produktu ovplyvňuje vnímanie jeho hodnoty.
  • Kedy je „zdarma“ účinné a kedy vám poškodí (prečo treba byť opatrný s darčekmi).

Komu je určený

všetkým čo ich daná téma zaujíma a aj tým, ktorý s touto problematikou pracujú každý deň

Harmonogram školenia: Ako pristupovať k návrhu produktu

8:30 - 9:00 - registrácia
9:00 - 11:00 - prednáška
11:00 - 11:30 - prestávka
11:30 - 13:00 - prednáška


*Časový harmonogram seminára je informatívny. Vstupenku spolu s organizačnými pokynmi a zálohovou faktúrou Vám pošleme minimálne 4 pracovné dni pred uskutočnením seminára na Vami uvedenú e-mailovú adresu.

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Ako pristupovať k návrhu produktu

Tomáš Vatrt

Spoluzakladateľ reklamnej agentúry Adbee, konzultačnej spoločnosti MINDWORX a Masterclass MINDWORX ACADEMY prednáša o témach ako stratégia komunikácie, behaviorálna ekonómia, zákaznícka skúsenosť a presvedčivý copywriting. Verí v spojenie behaviorálnej ekonómie marketingu a technologických inovácií pri riešení komplexných problémov.

Strategicky…

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.