Seminár

Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón

Martin Mišík

Cieľom školenia je naučiť účastníkov postoju, zásadám a praktickým technikám telefonického kontaktovania zákazníkov tak, aby boli schopní dohodnúť si viac stretnutí cez telefón. Súčasťou školenia je aj praktický nácvik, aby účastníci získali schopnosť ihneď použiť preberané techniky v praxi.

Školenie vám vieme pripraviť na mieru aj pre vašich zamestnancov a kolegov. Kontaktujte nás telefonicky na +421 915 692 889 alebo e-mailom na hana.cerna@dashofer.sk.

Obsah školenia: Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón

  • V čom je zásadný rozdiel medzi telefonovaním kedysi a dnes
  • Čo je prvotným cieľom kontaktného telefonátu
  • Ako sa pred telefonovaním vnútorne nastaviť
  • Čo sa deje v hlave zákazníka, keď mu voláte
  • Aká má byť štruktúra kontaktného telefonátu
  • Ako sformulovať účinnú „návnadu“ (čím zaujať)
  • Ako reagovať na odmietnutia (Nemáme záujem, Už máme dodávateľa, Pošlite mi ponuku mailom atď.)
  • Aké sú ďalšie – náhradné ciele telefonátu (plán B a C)
  • Ako sa vyhnúť najčastejším námietkam počas telefonátu
  • Ako sa prebojovať cez asistentku
  • Čo je to stratégia „trójskeho koňa“
  • Ako si zorganizovať telefonovanie, aby generovalo dostatok stretnutí
  • Ako vyhodnocovať a zlepšovať úspešnosť telefonovania

Komu je určený

Cieľovou skupinou sú predajcovia a obchodní zástupcovia, ktorí aktívne vyhľadávajú a kontaktujú potenciálnych zákazníkov cez telefón; školenie je vhodné pre začiatočníkov aj pre pokročilých.

Harmonogram školenia: Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón

08:30 – 09:00 registrácia účastníkov
09:00 – 10:30 prednáška
10:30 – 10:45 prestáva
10:45 – 12:00 prednáška
12:00 – 13:00 obed
13:00 – 13:50 prednáška
13:50 – 14:00 prestáva
14:00 – 16:00 prednáška a diskusia

Výhody pre Vás

Kvalitné podklady

Získate špičkové pracovné materiály spracované od našich lektorov.

Odpovede od lektora

Získate odpovede na svoje otázky k téme seminára. Môžete ich položiť priamo lektorovi počas školenia, alebo ich môžete zaslať vopred mailom pred, alebo po školení.

Individuálny prístup

Nasmerovanie na konkrétny problém, individuálny prístup a prepojenie na prax.

Občerstvenie

Zaisťujeme po celú dobu konania seminára. K dispozícii máte kávu, čaj, vodu. Počas coffee breaku sladké alebo slané občerstvenie. V prípade celodenných školení je pre účastníkov zabezpečený chutný obed.

Lektori z praxe

Lektori Vás nasmerujú na konkrétne riešenia, ktoré viete aplikovať vo vašej každodennej praxi.

Online prenos
  • Webinár si môžete pustiť kdekoľvek, na akomkoľvek zariadení, stačí pripojenie na internet a slúchadlá.
  • Nemusíte nič inštalovať, stačí pripojiť sa na naše stránky a my vás prevedieme potrebným nastavením. Odkaz vám zašleme deň pred konaním a tiež hodinu pred začiatkom webinára.
  • Garantujeme vám plnú technickú podporu pred aj počas prenosu - telefonicky, e-mailom alebo pomocou on-line chatu. Nemusíte mať žiadne technické zručnosti.
  • Na prenos používame špičkové vybavenie a intuitívne streamovacie prostredie.
  • Počas školenia môžete lektorovi položiť otázku prostredníctvom chatu.
  • Ušetríte čas a náklady na dopravu.
Malé skupinky

Školenie realizujeme v malých skupinách, kde dbáme na bezproblémovú interakciu účastníkov spolu s lektorom.

Lektor školenia: Techniky telefonovania – ako osloviť nových zákazníkov cez telefón

Martin Mišík

Konzultant a školiteľ predaja s viac ako 20-ročnou praxou v obchode. Študuje moderné trendy v predaji a aplikuje ich do každodennej praxe. Vyškolil už viac ako 12.000 predajcov a dodnes vedie 10-členný obchodný tím vo firme, ktorá sa počas jeho pôsobenia stala a už niekoľko rokov si udržiava pozíciu lídra vo svojom segmente. 

Ďalšie semináre lektora

!ERR No images found in //img.dashofer.sk/cif/fotogalerie/kursy/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.