Input:

Záväzná prihláška


Seminár: Najčastejšie chyby vo verejných obstarávaniach – príklady z praxe a ako sa im vyhnúť

Základná cena:

270,00 EUR

Cena celkom:

270,00 EUR

Cena celkom s DPH 20 %:

324,00 EUR

účastníci


Fakturačné údaje


Ak nemáte DIČ, nevypĺňnajte.

Objednávateľ školenia (kontakt pre poslanie faktúry)


Kontaktnej osobe pošleme potvrdenie objednávky, zálohovú faktúru a ďalšie organizačné pokyny. Adresu konania a pripomenutie pred začiatkom obdrží tiež každý z účastníkov.

Platobná metóda


Prenos dát pri online platbe je zabezpečený protokolom SSL.

Súhrn objednávky

Názov: Najčastejšie chyby vo verejných obstarávaniach – príklady z praxe a ako sa im vyhnúť

Dátum konania: 8.10.2025 Bratislava

Počet účastníkov: 1

Cena celkom: 270,00 EUR (bez DPH)

Najneskôr 3 dni pred školením vám na email zašleme zálohovú faktúru.

V prípade, ak vaša organizácia neakceptuje zálohové faktúry, je možné uhradiť aj vyúčtovaciu faktúru, ktorú Vám pošleme mailom v deň konania školenia.

Presné organizačné pokyny nájdete vo vašej zákazníckej zóne.

V prípade otázok alebo pomoci týkajúcej sa pripojenia volajte pre semináre 0905 229 752, pre konferencie 0918 333 282.

Storno podmienky:

Prihláška na seminár je záväzná, zákazník ju však môže zrušiť (odstúpiť od zmluvy) najneskôr 4 pracovné dni pred konaním seminára. Zrušenie prihlášky (odstúpenie od zmluvy) musí byť realizované písomne alebo formou e-mailu.

Ak však zo strany zákazníka nebude prihláška zrušená (neodstúpi od zmluvy) spôsobom v lehote hore uvedenej, je povinný uhradiť čiastku zodpovedajúcu:

  • 100 % z ceny, ak sa písomné zrušenie uskutoční v deň seminára alebo po seminári, prípadne ak sa nezúčastní seminára bez predchádzajúceho zrušenia. Zastúpenie prihlásených účastníkov je, samozrejme, možné.
  • 70 % z ceny, ak sa písomné zrušenie uskutoční 1 až 2 pracovné dni pred seminárom.
  • 50 % z ceny, ak sa písomné zrušenie uskutoční 3 až 4 pracovné dni pred seminárom.